Sunday, November 11, 2012

hai assalamualaikum sayang :)

today aku nak cerita tentang satu movie yg baru ditayangkan 8 november lalu. nak tau cerita apa? Istanbul Aku Datang <3 jalan cerita yg menarik dan super awesome lah. kelmarin aku tengok dengan kakak aku. cari alasan nak keluar. macam2 ah kelentong kat umi. banyak doh dosa. tak pa. 'tipu sunat' :D sebelum bertolak tuu kena tolong umi masak sebab ada orang nak datang. planning nak bertolak dalam pukul 1.50. tapi tak jadi sebab macam kalut apa lah sebab kami baru balik ja. tukar palnning. bertolak dari rumah dalam pukul 3.28. perjalanan dari rumah nak pi amanjaya mall tersangat lah jauh weh. dalam setengah jam macam tu baru sampai. dah sampai tuu cari parking penuh. pusing2 dapat jugak. keluar kereta terus masuk mall pergi tingkat 2 beli tiket cerita 'Istanbul Aku Datang'. sit paling atas kami duduk. start pukul 4.30. tengok jam baru pukul 4.10. jalan2 kejap. pusing2, cuci mata, cuci badan, cuci muka, dan semua lah cuci. pergi tandas kejap. tengok jam pukul 4.25 dah. tunggu dekat depan GSC tuu. usha2 sikit. tak dak yg 'menarik' sangat pung. hahaha. banyak couple yg datang. bila tengok couple yg duk berkepit tuu rasa meluat. ceish. aku pun pernah buat dulu. hahaha. jam sudah pukul 4.30. masuk2 panggung. tengok sit, perghh! dua2 belah kami laki sahaja. mana tak gabra weh! aduh. macam mana nak duduk ni? hmm. so, kami pun duduk buat bodoh. cerita dah mula! jeng jeng! shhhhhhhhhhhhhh :D

dah habis. perghh! awesome sangat :) lisa comel sangat! geram! hehe. nak tau jalan cerita macam mana? lisa ni dia pergi istanbul punya satu tujuan sahaja. nak jadi tunang tomok. dah sampai2 tuu, lisa duduk rumah tomok. kemas2 rumah tomok, masak untuk tomok and housemate dia. then tomok cakap kat lisa suruk dia cari rumah sewa lain. tomok kata tak elok perempuan duduk rumah dengan tiga orang lelaki. apa lisa boleh buat. dua hari kot dia cari rumah sewa yg lain. dah dapat tuu, lisa ingat dia sorang saja yg duk rumah tuu, tapi ada jugak laki. beto lah orangnya :) then lepas gaduh2 dengan beto, lisa kena terima hakikat. dia kena tipu. then dah lama2 tuuu ......... hmmm. hampa tengok lah sendiri ye. tak larat aku nak cerita. cerita sikit2 jaaa. kat panggung ramai yg couple. hahaha. teringat kisah lama. OMG! macam tak percaya! hahaha. btw, aku azamkan diri pada diri aku, tak nak terikat dengan mana2 lelaki dah. cukup lah sekadar suka dan minat dan cinta. tak nak couple. yes! memang aku tak nafikan  yg couple tuu bez. bez dari segi ada irang caring kita, sayang kita, jaga kita, call kita setiap hari, mesej kita setiap hari. memang indah. tapi berdosa weh! aku tak sanggup nak tanggung disa lagi :( takut. hmm hmm :(

apa2 pun, ' Istanbul Aku Datang' memang best! untuk orang yg tengah hangat bercinta memang lah syok. haha. rasa macam nak tengok lagi pun ada. hehe. cerita ni lagi best dari Aku Terima Nikahnya. ' Istanbul Aku Datang' super super awesome <3 :D







adengan2 dalam cerita ni. :D