Monday, January 27, 2014

Musafir Ukhuwah :')

ASSALAMUALAIKUM CINTA. eh?

emm. emm. emm. emm. apa topik kita harini? 'Musafir Ukhuwah' 

yeahhh. macam sweet jea kan :D mmg sweet pun :P

btw, actually, hari rabu yg lepas aku ada plan. iaitu plan nk tidoq rumah uppa aka zulfa aka bini teeett. *ehsory* tapi apakan daya. kita hanya mampu merancang but Allah yg aturkan semua tu right? redha laa. plan aku nk tidoq rumah uppa tak jadi sebab .... ada hal yg tak boleh dielakkan. so, memandangkan plan ni tak jadi, hari khamis tuu kena bertolak pergi perlis dah kan. emm. apa tah aku cerita nih? belit2 pulak. 

tp malam rabu tuu uppa ada mesej aku yg dia tak berapa nak sihat. demam. hmm. dia kata nak pergi matri hari jumaat pagi tuu. so secara tidak langsung, aku memang kena naek bas dari SP ke PERLIS sorang2 and parents aku stai tak bagi anak dara dia ni pi mana sorang2. dah tuu bagi je laa kahwen kan! :DD

emm. tapi kita jugak tak boleh melawan takdir Allah kan. Allah izin jadi pulak pergi perlis dgn uppa. dalam pukul 12 tghari lebih mak aku pegi hantaq aku kat rumah uppa. sampai2 terus pegi stesen bas butterworth. actually kami naek bas terus ke perlis tapi tiket bas pegi perlis dah habis. terpaksa lah kami naek bas pegi shahab then dari shahab tuu pegi perlis. 

Alhamdulillah kami selamat sampai ke bumi wakafan perlis. setelah sekian lama aku tak jejakkan kaki aku di sini akhirnya selamat sampai :)


sesampainya aku kat perlis, aku pegi makan2 kat KFC, beli barang sikit then naek terksi pegi matri.




makanan utk tamrin kami ni sedap2 belako. hihi. tapi aku jarang makan sikit. kadang2 tadak selera nak makan. huhu. 

time to trekking to Bukit Jernih! budak2 tadika nii comel2 belaka haihh. hihi. kami pakai baju JDK. rindu :')



#post tak banyak tulis sebab nanti2 la yee. tadak idea sangat. to be continue..